zondag 18 maart 2012

Hallééé UKfood op de Blog!

Nou dames en heren,

Het is een feit. Ook wij konden er niet omheen, namelijk.om een Blog te starten met betrekking tot onze webshop www.ukfood.nl  en alles wat betrekking heeft tot de Britse keuken en aanverwante zaken. Kijk, als totale onwetende maar met advies van derden komen we er wel. Had wat scepsis, en het heeft mij, Mark, aardig wat tijd gekost om de moed te vinden wat te schrijven. In dit artikel zal ik ook geen spaan heel laten van mijzelf. Tracey, mijn side-kick laat ik even buiten beschouwing. Die zal te zijner tijd wel haar zegje doen. Zij heeft het nu even té druk met de lay-out van onze blog terwijl zij mij zit te corrigeren op spelvaudten.

Anyway dat gezegd hebbende (klappen van vrouwlief neem ik maar voor lief), wie zijn wij nu eigenlijk?

Mark en Tracey, ja, wij hebben een naam, en wonen in Gorinchem, dat dorp net boven de rivieren.

Mark is van bouwjaar 1973, Tracey van bouwjaar 1984. Onze twee etters, katten genaamd Leena en Stalin, houden ons ook altijd alert. Slopen mijn horlogebandje, of slopen de BH's van Tracey.  Ik kan ze soms wel eens schieten. Prima, is niet anders. katten houden van herrie en troep. Gelukkig verkopen wij dan weer geen troep, maar dat is een ander verhaal.

As a gentleman, wie is Tracey? Dat is mijn vriendin. Zij is half Engels en heeft een flinke wiskunde knobbel. Tot mijn ergernis vind zij bijvoorbeeld "The Big Bang Theory" helemaal geweldig. Ik? Ik vind er geen zak aan! Ik kijk wel naar de Pfaff's :huillach:

Een ieder z'n ding. Leven en laten leven zeg maar.

Waar was ik? Oh ja, Tracey, een lieve schat, werkzaam bij een zorgverzekeraar als part-time medewerker.

Ik moet op mijn woorden passen want ze zit naast me. Dus jullie, de lezers van deze blog, horen later wel of ik nog in staat ben iets te bloggen. 

Ik? De gek, Mark. Gewoon op z'n Nederlands, dus zonder "c". Of erger, Mark met "ck".

Eerste lichting Luchtmobiele Brigade in 1992. Mooie tijd hoor. Behalve de periode in Bosnië 1994 was wat minder fraai.

Gediend tot 1998. Daarna internationaal koerier-chauffeur  geweest. Toen 8 jaar Brazilië en nu weer werkzaam als full-time brievenbus manager bij de post. Hoho, wel als chauffeur zijnde!! Ik, als CEO van www.ukfood.nl zal waarschijnlijk geen bonus ontvangen vergelijkbaar met de PostNL topmannen/vrouwen :huillach:

Sinds begin dit jaar hadden wij het nobele plan om zelf iets te gaan doen. Vanwege mijn voorliefde met Engeland (want veel geweest), en Tracey's Britse achtergrond en samen onze passie voor Brits eten (jawel, lekkerder dan jullie denken), besloten wij zelf iets op te gaan zetten.

Kostte wel veel tijd, dingen overdenken, maar het idee was er. En plots bestond www.ukfood.nl Vanuit het niets, hadden we iets. In het vervolgverhaal zal ik daar wat meer op ingaan, maar het is wel "apart" te noemen.

Onze avonturen in Engeland? Inkopen doen, de nieuwe producten testen? Next time ;)

Laters!

2 opmerkingen:

Marian Radius zei

Super leuk joh

ik zie dat de artikelen niet echt heel duur zijn dus ga ik zeker de komende week wat bestellen weet je wanneer die nieuwe artikelen binnen komen wij zijn nl gek op pies etc

Unknown zei

@Marian Radius, dank voor jouw reactie. Pies hebben we genoeg, helaas niet deep-frozen. Maar kijk eens op onze afdeling: http://www.ukfood.nl/canned-food/?language=nl